الجمعة، ١٨ يوليو ٢٠٠٨

الأحساس بالظلم



عندى احساس قوى بعدم الرغبة فى الحياة يمكن من كتر الظلم ، مش عارفة الناس بتعمل كده ليه ليه حد يأذيك لمجرد الأذى وهو عارف انه مش هيستفيد حاجة من ده انا تعبانة اوى من تعامل الناس معايا ، والمشكلة بتبقى اصعب لو الشخص اللى أذاك انت بتحبه ، بيبقى عندك مشاعر مخطلتة مش عارف تكرهوا مع انك بتحبه ، حاسه انى مشوشة جدا ومش عارفة ارتب افكارى يمكن من الصدمة او الياس او الظلم دماغى توقفت عن التفكير بس ده طبيعى لان الشخص لما بيتعرض لمشكلة بيبقى شايف الدنيا سوده وبيحتاج لشخض يقف جانبه ، يارب انت الوحيد اللى عارف اللى انا فيه يارب الهمنى الصواب يارب انا عجزت عن التفكير
يارب عبدك غيرى كثيرون اما انا فليس لى رب سواك

هناك ٣ تعليقات:

bedo يقول...

سلام عليكم
كله سلف ودين ولن يضرك بشء لم يكته الله عليكي

تحياتي
بيدو

yasmine Bashaar يقول...

فعلا كله سلف ودين واى حد بيظلم حد ربنا بيسلط عليه واحد ظالم وينتقم منهم هما الاتنين

بس ياريت الناس تفهم كده ...

Mohamed Sakr يقول...

مش ملاحظه انك بتقابلى الحوارات دي كتيير اقضد مشاكل التعامل مع الناس

عارفه بسال نفسي كتيير هل العيب بيبقى فى الواحد ولا يبقى فى الناس

اصل الموقف بيتكرر

لو عارفه السبب ياريت تبقى توضحيه